OSTALO, WEB DIZAJN

Da li Vam treba internet prodavnica?

Često se srećem sa ljudima koji mi postavljaju pitanje: “Šta će mi online prodaja?”; “Stvara mi dodatni posao, a sasvim dobro mi ide i prodaja u lokalu.”

Ovim tekstom probaću da izvučem sve prednosti online prodaje, kao i neke mane koje retko ko spominje.


Pa da krenemo sa prednostima.

Ukoliko želite da poboljšate svoju prodaju jedan od nezaobilaznih načina da to učinite jeste pokretanje internet prodaje.

U Srbiji se konstantno beleži rast online trgovine.
Narodna banka Srbije je iznela podatke da je u Srbiji 2019-te skoro 2 miliona ljudi kupovalo nešto preko interneta, te da su transakcije u online trgovini iznosile 12,3 milijarde dinara.

U 2020 godini verovatno se može očekivati još drastičniji rast zbog cele situacije oko covid-19 virusa.

Zamislite da ste iz malog mesta u Srbiji, a da Vam je otvoreno tržište od nekoliko miliona stanovnika.
Ukoliko uspete da ugrabite samo jedan promil od ukupnog obrta iz 2019-te godine to vam je 12 miliona dinara (100.000 €) godišnje od online prodaje

Samo od angažovanja oko prodaje taj procenat može biti i veći.

Velika prednost online prodaje jeste što kupci imaju pristup Vašoj prodavnici iz bilo kog mesta i u bilo koje vreme.
Sve što im je potrebno je pristup internetu. Internet prodavnica Vam ne traži gomilu radnika, zakupljen prostor, mesečne troškove (struja, voda, grejanje), opremanje…

Pokretanje same online prodaje može Vas koštati manje nego mesečni troškovi zakupa nekog lokala.

E sada navedene su prednosti, a da li ima poteškoća ili šta su mane. Čekanje je ono što Vam neće doneti baš ništa, a oduzeće Vam vreme

Ne znam da li se neke stvari u web trgovini mogu nazvati manama jer svako otklanjanje te mane može pozitivno uticati na Vašu prodaju.

Znate da niste sami na internet tržištu i da uvek postoji konkurencija. Pokretanje internet prodaje se ne sastoji od toga napravio sam internet prodavnicu i sada čekam da neko klikne na nju.
Kao i u fizičkoj prodavnici, možda čak i više marketing igra veoma veliku ulogu.
Na intenetu niste sami osim ako ne prodajete neki jedinstven proizvod, a to je retkost tako da do onog jednog promila sa početka priče morate doći reklamiranjem kroz socijalne mreže, adwords kampanje, konkurentnosti itd…
Uvek trebate voditi računa o trendovima i tražiti način da ponudite nešto posebno što će kupce osim posete navesti i da kupe nešto na Vašem sajtu i ponovo Vam se vrate.

Nadam se da Vam je ovaj tekst koristio  i ukoliko se rešite da pokrenete internet prodaju mi Vam stojimo na raspolaganju da to uradimo za Vas i ostanemo uz Vas kako bi Vam pomogli da sve mane koje smo naveli pretvorimo u prednost.

Potrebno je samo da nas kontaktirate.