LOGO DIZAJN

TRENDOVI U LOGO DIZAJNU U 2020 godini

Zagazili smo duboko u 2020-tu trebalo bi da je pravo vreme je da  se izbaci i neki tekst o trendovima u dizajnu logoa u 2020-toj godini.

Verovatno ste na mnogim blogovima ove tematike mogli još krajem prošle godine pročitati tekstove koji su se bavili trendovima u logo dizajnu. Ipak mislimo da je sredina godine pravo vreme da stvarno pokaže pravac u logo dizajnu koji je trenutno aktuelan i koji dominira.

Možda je i bolje na pola godine izvući trendove jer tada se i najbolje vidi šta su poznati i manje poznati brendovi uradili sa svojim logoima.

Da krenemo prvo o važnosti logoa!
Logo Vaš biznis čini prepoznatljivim i pravi vezu između klijenta i Vas. Putem logoa korisnik će se vezati za Vas, a logo će Vam omogućiti da Vas korisnik prepozna. 

Kvalitetno dizajniran logo može uvek biti i detalj koji će neko potpuno besplatno nesvesno reklamirati, a Vi imati koristi od toga.


MINIMALIZAM I JEDNOSTAVNOST
Minimalizam se ponovo vraća u modu, jednostavne logotipi sa čitljivim i jednostavnim fontom je ono što odlikuje ovaj tip dizajna. Lak je za upotrebu i lako se provlači kroz različite platforme. Dosta kompanija je rešilo da minimalizuje svoje logotipe.

GEOMETRIJA
U grupu logotipa koje su kompanije izabrale su i geometrijski logotipi. Mozaik, ikona ili sama tipografija takvi logotipi su definitivno u prvih 5 koji su dominirali ove godine.

GRADIENTS (Prelaz boja)

Od početka godine mogli smo na mnogim stranicama čija je tema dizajn mogli pročitati kako će Gradients dizajn dominirati u 2020-toj godini. Stepenovanje boja je najblaži prevod Gradientsa na naš jezik. Da li je takav logo dopadljiv zavisi od posmatrača. 

HAOS
Logo industriju je pogodila i doza haosa idejom da rasporedom teksta, izvrtanjem, seckanjem i ostalom igrom sa logoom stvorilo je ideju privlačenjem pažnje. Ono što se dobija privlačenjem pažnje je mogućnost da se Vaš brend zapamti.


Da se primetiti da je izostao retro stil koji je prethodnih godina bio popularan.

Možda bi gradients mogli da svrstamo u ludilo boja DISKOTEKE 80-tih, ali ništa značajno. Dominirali su uglavnom igranje fontovima, da li njihovim neobičnim izgledom, bojom, rasporedom, skaliranjem i naravno iz nekog razloga tu su bili neizbežni amblemi.

Nalazimo se tek na sredini godine do kraja se mogu još neki pravci dizajna izdvojiti, za sada toliko.

Vi ako želite da Vaš logo bude prepoznatljiv možete nas slobodno kontaktirati.

Related Posts