INSPIRACIJA, LOGO DIZAJN

LOGOI SA PORUKOM

vaio

Često se dešava da gledajući neki logo ne vidite smisao ili deluje sasvim obično, ali ponekad takvi logoi imaju daleko veće značenje od onoga što se na prvi pogled vidi. Ovog puta predstavljamo nekoliko logoa poznatih brendova koji šalju jasnu, ali delimično skrivenu poruku.

Pa da krenemo redom.
1. Sony VAIO

Brend sonijevih laptopova VAIO predstavlja jedinstven način prelaska iz analognog u digitalno. Ako se bolje zagledate, primetiće te da “V” i “A” formiraju talase koji su simbol analognog doba, a “I” i “O” su u obliku “1” i “0” koji predstavljaju eru digitalnog doba ili binarne brojeve.
Kreativno zar ne.

vaio

2. FedEX

Većina koji nisu u dizajnu za ovaj logo bi reklo da je sasvim običan tekst. Daleko poznat logo kompanije koja se bavi transportom paketa na globalnom nivou u sebi krije jasnu poruku onoga sa čime se bavi. Ako bolje pogledate videćete da prostor između “E” i “x” formira strelicu, koja simbolizuje prevoz, pravac …… na fotografiji možete videti i osenčen deo.

fedex

3. Amazon

Amazon kao najpoznatija kompanija za online prodaju u svoj logo je ubacila strelicu koja na prvi pogled simbolizuje osmeh. Ako bolje pogledate strelica na logou se kreće od slova “A” do slova “Z”, tačnije prvog i zadnjeg slova u engleskom alfabetu… što ima isto značenje kao i kod nas “Imamo sve od “A” do “Š””

amazon

4. Tour de france
Le Tour de france, najpoznatija biciklistička trka na svetuj “Tour de France” takođe ima dvosmisleni logo. Kada ga pogledate deluje kao rukom ispisan tekst, ipak žuti krug na slici predstavlja sunce što znači da se trke voze isključivo danju, ali zajedno sa tim deo rečenice “Tour” tačnije tri poslednja slova formiraju biciklistu u položaju trke.

tourdefranc

5. Toblerone
Švajcarska, kao i svaka čokolada sa alpskim mlekom negde u sebi ima planinu. Koliko ste puta u logou TOBLERONA videli jednu običnu planinu, verovatno često. Međutim ako pažljivo pogledate litice planine formiraju medveda. Razlog što je kreator logoa tako sakrio medveda leži u tome što je matični grad kompanije u BERNU, a u Švajcarskoj je Bern poznat kao grad Medveda, a i sam naziv proizvoda krije naziv grada.

toblerone

Za sada je ovo priča o ovih pet nama poznatih brandova, idući put pokazaćemo još nekoliko logoa.